wtorek, 2 lipca 2013

:)

Kolejny dzień wakacyjnego wypoczynku prawie  za nami :)
A ja osobiscie ostatnio zastanawiałam sie co by tu porobic w leniwe wieczory..
Na początku chcialam poczytac jakąś ksiazke ale nie za bardzo wiem co wybrac więc znalazłam sobie "nowy" serial do oglądania :D Tytuł to "Cień anioła" ciekawy , polecam :) Przy okazji jest na co popatrzec :P Za duzo ogladania nie mam bo serial ma tylko 2 sezony , i co prawda nie jest to to samo jak w tamtym roku kiedy zaczelam oglądać supernatural...( połowa wakacji spedzona przed monitorem ale warto było !!! ) ale zobaczymy...póki co jestem na początku :)
Dzisiaj po południu odwiedziłam z mamą i bratem Wrocław...w kazdym sklepie same przeceny więc polecam wybrać sie jak najszybciej bo warto :)




                                                          Bluzka- Bershka
                                                          Spodnie - stradivarius
                                                          Buty- praktycznie dostępne wszędzie :)

1 komentarz: